• Voor installateurs en professionals
  • Snel persoonlijk contact met een specialist
  • Deskundig lichtadvies dankzij 40 jaar ervaring
  • Merkonafhankelijk en flexibel

Verzenden en bezorgen

Groenendijk Licht hecht veel waarde aan een zo snel mogelijke levering van jouw bestelde artikelen.

Het verzenden van
een bestelling

Jouw bestelling wordt zorgvuldig door ons gepakt en verpakt. De bestelling wordt verzonden via TransMission. Het tijdstip van levering is afhankelijk van de planning van TransMission, hierop hebben wij geen invloed.

Je ontvangt van ons een e-mail wanneer wij jouw pakket naar de vervoerder hebben verzonden. Vervolgens ontvang je op een later tijdstip nog een aparte e-mail van de vervoerder met een track & trace nummer om de zending te volgen.

Je kunt jouw bestelling ook afhalen bij ons magazijn. Je krijgt een melding als je bestelling klaar ligt om af te halen. Je betaalt dan uiteraard geen verzendkosten.

Bezorging

Bestellingen die op werkdagen voor 14:00 worden geplaatst, worden dezelfde werkdag nog verzonden mits voorradig. Bestellingen in Nederland worden binnen 1 werkdag bezorgd. (m.u.v. zaterdag en zondag) De bezorgtijd naar België bedraagt 1  tot 3 werkdagen.

Wanneer je niet aanwezig bent om het pakket in ontvangst te nemen zal de pakketbezorger een niet-thuis-kaart in de bus achterlaten. Op deze kaart vindt je instructies voor het inplannen van een nieuwe leverpoging. Bij meerdere mislukte afleverpogingen zal jouw bestelling vanuit het depot van de vervoerder terug naar ons worden gestuurd, als gevolg zullen wij je verzoeken de verzendkosten nogmaals over te maken voor een nieuwe zending.

Veelgestelde vragen

Op welke dagen bezorgt Groenendijk Licht?

Onze vervoerder Transmission bezorgt standaard van maandag tot vrijdag. Wil je een zaterdag levering, neem dan contact met ons op.

Bezorgd Groenendijk Licht ook met eigen vervoer?

Alle bestellingen versturen wij standaard via Transmission. Wij kunnen met eigen vervoer bestellingen leveren, hier komen wij graag met je in contact om te kijken naar de opties.

Welk vervoersbedrijf gebruikt Groenendijk Licht?

Wij maken gebruik van Transmission.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja, dat is mogelijk tijdens onze openingstijden van maandag tot en met vrijdag van 08.00-17.00. Dit kan je aangeven bij je bestelling in onze webshop of geef het duidelijk aan bij je bestelling via de telefoon of mail.

Word ik op de hoogte gehouden van de bezorging?

Via onze vervoerder krijg je een track en trace e-mails als je order ons magazijn heeft verlaten.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Producten uit voorraad voor 14:00 besteld worden dezelfde dag verstuurd.

Betaal ik ook verzendkosten buiten Nederland?

Bij bestellingen naar België, brengen wij €14,95 exclusief btw in rekening. Alleen bij offertes of grotere aantallen kunnen we afwijken en brengen wij geen verzendkosten in rekening.

Wil je jouw bestelling naar een ander land laten verzenden? Dan zullen wij ten allen tijde verzendkosten in rekening brengen. De kosten hiervan kunnen variëren, afhankelijk van de grootte en het gewicht van het pakket.

When ordering with shipping to other countries we will at all times use shippingcosts. The costs of this may vary depending on the size and weight of the package.

Betaal ik ook verzendkosten in Nederland?

We brengen alleen verzendkosten in rekening voor orders met een orderwaarde onder €100,00 excl. BTW.
Deze kosten bedragen € 9,95 excl. btw en worden duidelijk in de winkelwagen getoond.

Alle orders met een waarde boven € 100,00 excl. btw worden franco geleverd.

 

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Als je jouw bestelling wilt annuleren, is dit alleen mogelijk als de order nog niet is verwerkt.

Wij adviseren je de annulering zo spoedig mogelijk telefonisch kenbaar te maken via 0348-404680.

Als de bestelling al is verwerkt, kun je na ontvangst van het pakket een retourformulier aanvragen om het pakket weer aan ons te retourneren. Verzendkosten zijn in dit geval voor jouw rekening.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Dat is mogelijk, geef dit duidelijk aan in je inkooporder via de mail of telefoon. Bestel je via onze webshop dan kan je dit apart aangeven.