• Voor installateurs en professionals
  • Snel persoonlijk contact met een specialist
  • Deskundig lichtadvies dankzij 40 jaar ervaring
  • Merkonafhankelijk en flexibel

Garantie en retouren

Op deze pagina vindt je alle informatie met betrekking tot garantie en retouren.

Garantie en defect

Wat vervelend dat je een klacht hebt over een product wat je bij ons hebt gekocht. Je kunt naar onze klantenservice bellen of mailen, en zij zullen samen met jou kijken naar een passende oplossing.

Retourneren

Uiteraard kun je de door jouw bestelde producten ruilen of retourneren. Stuur een mail naar info@groenendijk-licht.nl met je naam, ordernummer en welke artikelen je retour wilt sturen. Na akkoord ontvang je van ons een retourformulier welke je bij je retourzending kan voegen

Veelgestelde vragen

Wat is de garantietermijn?

Per leverancier en product kan dit verschillen tussen de 2 en 5 jaar. Wij komen graag in contact met je om je te voorzien van de juiste garantie termijn.

Wat zijn de voorwaarden om mijn artikel te retourneren?

  • De producten moeten ongebruikt en onbeschadigd zijn;
  • De producten moeten in de originele verpakking zitten;
  • Vermeld de producten die retour gaan op het retourformulier, en zorg dat deze in het pakket is bijgesloten;
  • Producten die op maat of speciaal voor je besteld zijn, kunnen niet geretourneerd worden;
  • Retourzendingen zonder retourformulier nemen wij niet in behandeling;

 

Wat moet ik doen als ik een kapot artikel heb ontvangen?

Wat vervelend dat je een klacht hebt over een product wat je bij ons hebt gekocht. We kijken natuurlijk graag met je mee naar een oplossing! Om jouw aanvraag te kunnen beoordelen hebben we een aantal gegevens nodig:

  • Duidelijke omschrijving + foto’s van jouw klacht/het defect;
  • Je aankoopbewijs (ordernummer/factuurnummer)

We willen je vragen om bovenstaande door te mailen naar info@groenendijk-licht.nl. We nemen dan binnen één werkdag contact met je op over de verder afhandeling.

Wat zijn de kosten voor het retourneren?

Wanneer je producten wil omruilen omdat je zelf een vergissing hebt gemaakt, dan ben je zelf aansprakelijk voor de kosten van een retourzending naar ons magazijn. Hebben wij de verkeerde producten afgestuurd, zijn er producten kapot / beschadigd of ontbreekt er iets in je bestelling? Dan vergoeden wij de kosten van de nieuwe verzending. Je mag uiteraard ook zelf je bestelling retour brengen naar ons magazijn. Hiervoor worden geen retourkosten berekend. Zorg wel dat je jouw retour van tevoren hebt aangemeld en het retourformulier is bijgevoegd.

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Bij ons staat service hoog ik het vaandel! Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen.

Je kan via de volgende manieren met ons in contact komen:

We zullen dan samen tot een passende oplossing proberen te komen.