• Voor installateurs en professionals
  • Snel persoonlijk contact met een specialist
  • Deskundig lichtadvies dankzij 40 jaar ervaring
  • Merkonafhankelijk en flexibel

Account & registratie

Klik hier voor meer informatie over het registreren van jouw account.

Offerte & bestellen

Klik hier voor meer informatie over je offerte en het bestellen.

Verzenden & bezorgen

Klik hier voor meer informatie over de verzendkosten en de bezorging van bestellingen.

Garantie & retouren

Klik hier voor meer informatie over garantie en retouren.

Schrijf je hier in voor onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van onze kortingsacties, nieuwste producten en exclusieve aanbiedingen!

Veelgestelde vragen

Betaal ik ook verzendkosten in Nederland?

We brengen alleen verzendkosten in rekening voor orders met een orderwaarde onder €150,00 excl. btw.
Deze kosten bedragen € 9,95 excl. btw en worden duidelijk in de winkelwagen getoond.

Alle orders met een waarde boven € 150,00 excl. btw worden franco geleverd.

Voor handelsklanten gelden andere voorwaarden, deze kan je opvragen via de mail.

 

Wat moet ik doen als ik een kapot artikel heb ontvangen?

Wat vervelend dat je een klacht hebt over een product wat je bij ons hebt gekocht. We kijken natuurlijk graag met je mee naar een oplossing! Om jouw aanvraag te kunnen beoordelen hebben we een aantal gegevens nodig:

  • Duidelijke omschrijving + foto’s van jouw klacht/het defect;
  • Je aankoopbewijs (ordernummer/factuurnummer)

We willen je vragen om bovenstaande door te mailen naar info@groenendijk-licht.nl. We nemen dan binnen één werkdag contact met je op over de verder afhandeling.

Wanneer krijg ik mijn digitale factuur?

Zodra jouw bestelling de deur uitgaat bij ons, wordt ook de factuur verzonden.

 

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Bij ons staat service hoog ik het vaandel! Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen.

Je kan via de volgende manieren met ons in contact komen:

We zullen dan samen tot een passende oplossing proberen te komen.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Als je jouw bestelling wilt annuleren, is dit alleen mogelijk als de order nog niet is verwerkt.

Wij adviseren je de annulering zo spoedig mogelijk telefonisch kenbaar te maken via 0348-404680.

Als de bestelling al is verwerkt, kun je na ontvangst van het pakket een retourformulier aanvragen om het pakket weer aan ons te retourneren. Verzendkosten zijn in dit geval voor jouw rekening.

Hoe maak ik een Groenendijk Licht account aan?

Klik hier om een account aan te maken:

  1. Formulier invullen
  2. Account verifiëren
  3. Account bevestigingen 
  4. Inkopen maar 

Zodra je account succesvol is aangemaakt, ontvang je van ons een bevestiging en kan je inloggen in onze webshop

Ben je opzoek naar de juiste belichting?
Wij geven je graag advies!

Groenendijk Licht is de specialist op het gebied van projectverlichting. Naast het geven van advies, beschikken wij over gespecialiseerde kennis op het gebied van lichtbronnen. Zodoende kunnen wij voor ieder bedrijf een passende, duurzame en energiebesparende oplossing bieden.

Vraag advies