• Voor installateurs en professionals
  • Snel persoonlijk contact met een specialist
  • Deskundig lichtadvies dankzij 40 jaar ervaring
  • Merkonafhankelijk en flexibel

Veel gestelde vragen

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pulvinar donec nisi sit massa eget.

Account & registratie

Offerte & bestellen

Verzenden & bezorgen

Ik ben geen installateur of professional?

Dan kan je helaas geen account aanvragen. Heb je toch een vraag, dan komen wij graag in contact met je via de mail of telefonisch via 0348-404680.

Ik heb geen KVK nummer?

Zonder KVK nummer kan je helaas geen account aanvragen. Heb je toch een vraag, dan komen wij graag in contact met je via de mail of telefonisch via 0348-404680.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten?

Vraag via de mail een nieuw wachtwoord aan.

Welke betaalmethodes zijn er bij Groenendijk Licht?

Via de webshop kan betalen via iDEAL of kopen op rekening met een betaaltermijn van 30 dagen.

Ik kan niet inloggen?

Lukt khet niet om in te loggen? Neem telefonisch contact via 0348-404680 op of stuur een mail naar info@groenendijk-licht.nl

Wanneer krijg ik mijn digitale factuur?

Zodra jouw bestelling de deur uitgaat bij ons, wordt ook de factuur verzonden.

 

Hoe maak ik een Groenendijk Licht account aan?

Klik hier om een account aan te maken:

  1. Formulier invullen
  2. Account verifiëren
  3. Account bevestigingen 
  4. Inkopen maar 

Zodra je account succesvol is aangemaakt, ontvang je van ons een bevestiging en kan je inloggen in onze webshop

Kan ik een offerte opvragen met producten die niet op de webshop staan?

Ja, dat kan. Wij kunnen helaas niet alle producten van onze leveranciers op onze site zetten. Vraag hier je offerte op maat aan.

Ik wil lichtadvies?

Wil je lichtadvies over een project? Onze specialisten staan voor je klaar. Neem contact met ons op.

Hoe plaats ik een bestelling?

Je kan bij ons op verschillende manieren je bestelling plaatsen:

  • Via onze webshop
  • Je inkooporder via de mail sturen
  • Telefonisch je order doorgeven

Staat het product niet op onze site? Neem dan contact met ons op zodat wij samen met je de bestelling in orde kunnen maken.

Welke betaalmethodes zijn er bij Groenendijk Licht?

Via de webshop kan betalen via iDEAL of kopen op rekening met een betaaltermijn van 30 dagen.

Ik wil een offerte aanvragen?

Je kunt een offerte op maat aanvragen door telefonisch contact op te nemen of een mail te sturen naar info@groenendijk-licht.nl. Je kunt producten op onze webshop ook toevoegen aan de offerte mand en deze te versturen naar ons.

Ik zie geen prijzen bij de producten staan, hoe kan ik de prijzen inzien?

Om prijzen onze prijzen te zien moet je een registreert account hebben en ingelogd zijn. Wil je klant worden? Klik hier om een account aan te maken.

Wanneer krijg ik mijn digitale factuur?

Zodra jouw bestelling de deur uitgaat bij ons, wordt ook de factuur verzonden.

 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Dat is mogelijk, geef dit duidelijk aan in je inkooporder via de mail of telefoon. Bestel je via onze webshop dan kan je dit apart aangeven.

Op welke dagen bezorgt Groenendijk Licht?

Onze vervoerder Transmission bezorgt standaard van maandag tot vrijdag. Wil je een zaterdag levering, neem dan contact met ons op.

Bezorgd Groenendijk Licht ook met eigen vervoer?

Alle bestellingen versturen wij standaard via Transmission. Wij kunnen met eigen vervoer bestellingen leveren, hier komen wij graag met je in contact om te kijken naar de opties.

Welk vervoersbedrijf gebruikt Groenendijk Licht?

Wij maken gebruik van Transmission.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja, dat is mogelijk tijdens onze openingstijden van maandag tot en met vrijdag van 08.00-17.00. Dit kan je aangeven bij je bestelling in onze webshop of geef het duidelijk aan bij je bestelling via de telefoon of mail.

Word ik op de hoogte gehouden van de bezorging?

Via onze vervoerder krijg je een track en trace e-mails als je order ons magazijn heeft verlaten.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Producten uit voorraad voor 14:00 besteld worden dezelfde dag verstuurd.

Betaal ik ook verzendkosten buiten Nederland?

Bij bestellingen naar België, brengen wij €15,25 exclusief btw in rekening. Alleen bij offertes of grotere aantallen kunnen we afwijken en brengen wij geen verzendkosten in rekening.

Wil je jouw bestelling naar een ander land laten verzenden? Dan zullen wij ten allen tijde verzendkosten in rekening brengen. De kosten hiervan kunnen variëren, afhankelijk van de grootte en het gewicht van het pakket.

When ordering with shipping to other countries we will at all times use shippingcosts. The costs of this may vary depending on the size and weight of the package.

Betaal ik ook verzendkosten in Nederland?

We brengen alleen verzendkosten in rekening voor orders met een orderwaarde onder €150,00 excl. btw.
Deze kosten bedragen € 9,95 excl. btw en worden duidelijk in de winkelwagen getoond.

Alle orders met een waarde boven € 150,00 excl. btw worden franco geleverd.

Voor handelsklanten gelden andere voorwaarden, deze kan je opvragen via de mail.

 

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Als je jouw bestelling wilt annuleren, is dit alleen mogelijk als de order nog niet is verwerkt.

Wij adviseren je de annulering zo spoedig mogelijk telefonisch kenbaar te maken via 0348-404680.

Als de bestelling al is verwerkt, kun je na ontvangst van het pakket een retourformulier aanvragen om het pakket weer aan ons te retourneren. Verzendkosten zijn in dit geval voor jouw rekening.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Dat is mogelijk, geef dit duidelijk aan in je inkooporder via de mail of telefoon. Bestel je via onze webshop dan kan je dit apart aangeven.